Forum
A A A
Topic RSS
Hej jeg har et problem med min razer mamba 2012 udgaven…
den dobbel klikker kun hver 3 gang men trykker og syntes også den, nogen gange ik vil bare bruge den rigtig venster klik er der nogen der kan hjælpe ? eller nogen der ved hvorfor ?
eller er den måske i stykker ?
Det lyder mest af alt som en defekt enhed hvor kontakterne under knapperne ikke virker ordentlig af en årsag.
Det er bare få den sendt til RMA, for selvom det "bare" er en mus så skal den jo virke. Jeg har prøvet noget lignende med en Roccat mus og der var det netop en dårlig kontakt der var skyld i problemet.
ja ok det er jo rigtig. men når det kun er en månede gammel hvad skal man så gøre? skal men selv betale porto eller skal det firma gør det ?
Du står selv for omkostningerne til at sende varen ind, sådan er det altid når varen ikke er større. Og så er det faktisk op til dem at teste om fejlen er korrekt eller kun sker på din PC.
Men det bedste du kan gøre er at tage kontakt til dem og forhøre dig omkring deres RMA politik, så kommer svaret helt af sig selv.
Most Users Ever Online: 32
Currently Online:
11 Guest(s)
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Member Stats:
Guest Posters: 97
Members: 670
Moderators: 19
Admins: 3
Forum Stats:
Groups: 9
Forums: 33
Topics: 944
Newest Members: Biitchslapper, Holmeren, blommefar, mortenersej, Theacdapaluch, xxtolxx1
Log In
Register
Home
Add Reply
Add Topic