Forum
A A A
Topic RSS
Jeg troede faktisk at Lenovo generelt lavede fine bærbare men der er selvf. også et stort stykke i mellem disse mellemklassebærbare og så deres gode serie som ligger på 10k+ i pris.
Hvis I skulle vælge mellem de 3 som nævnes (Acer, Lenovo og Asus K53SV SX717V) hvilken en ville I vælge og hvorfor?
Jeg ved godt du har øffet lidt over farven på ASUS maskinerne, men så er man da lidt ehhh ja udtaler mig ikke, for du får næsten ikke noget bedre til prisen i dag. De er nemlig så flinke at bruge aluminium i deres ramme så den er mere robust og derfor de lidt specielle farver.
Komplet har et tilbud i denne her uge som hænger lige over dit budget og der får du et skrald af en maskine der opfylder alle de krav du stiller og lidt mere.
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=659997
Kan du virkelig ikke leve med den røde/brune farve de kører med ?.. :).. jeg har solgt en del af disse ASUS maskiner både som denne her og andre designs og folk er ret vilde med dem når de har den i hånden…
Den ser faktisk fin ud. Jeg er bare virkelig i tvivl om jeg kommer til at synes 15,6" er for lidt :(
The Geek said:
Jeg ved godt du har øffet lidt over farven på ASUS maskinerne, men så er man da lidt ehhh ja udtaler mig ikke, for du får næsten ikke noget bedre til prisen i dag. De er nemlig så flinke at bruge aluminium i deres ramme så den er mere robust og derfor de lidt specielle farver.
Komplet har et tilbud i denne her uge som hænger lige over dit budget og der får du et skrald af en maskine der opfylder alle de krav du stiller og lidt mere.
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=659997
Kan du virkelig ikke leve med den røde/brune farve de kører med ?.. :).. jeg har solgt en del af disse ASUS maskiner både som denne her og andre designs og folk er ret vilde med dem når de har den i hånden…
Man kan jo vælge den i sølvfarvet
Jeg har selv 17" og det har jeg nok fortrudt når jeg er på farten. Den bruger lidt for meget strøm og er for klodset.. Og når jeg er på kontor osv. sidder jeg alligevel med en 24" tilsluttet.
Så jeg overvejer at gå ned til en 13" klasse næste gang da det er vigtigt den er mobil og jeg kan sagtens se hvad der sker på skærmen.. og når der laves seriøst arbejde væk fra workstation så er det ofte sammen med en ekstern skærm :D
Men ja det er jo en smagssag, meeeen vil sige den der ASUS er der meget maskine for pengene..
Ja så godt den var kommet i sølv bagefter, og den er også rigtig cool.
Nå. Jeg brugte aftenen i går på at sidde og stene til billeder, de få anmeldelser jeg kunne finde og så producenternes hjemmesider og jeg nåede i går til en beslutning.
- 17,3" bliver for meget.
- 2.6kg (asus) vs 3kg (Lenovo) betyder ikke så meget i sidste ende.
- Keyboardet på Lenovoen er pissegrimt og har læst flere steder at der er større mellemrum i mellem tasterne end normalt, hvilket kan gøre det sværere at taste.
- i7 giver mere fremtid end i5.
- Lenovo har samme farve som Asus.
Så jeg har besluttet mig for den Asus som TheGeek linker til. Nu skal den bare bestilles hjem :)
ffs!
63 bærbare på lager tirsdag og onsdag formiddag…
i går eftermiddag.. ingen på lager.
jeg bestiller.
skriver mail til dem om det.
så hører jeg fra dem i dag at der er en kunde i norge som har bestilt samtlige 63..
:(
Skriv lige model nr. på den så skal jeg se hvordan det ser ud hvor jeg handler med mit firma. Kan være jeg kan hjælpe dig lidt :)
jeg ved godt hvorfor en kunde har købt dem alle sammen, den bærbar koster nemlig 5900 + moms i indkøb så det har været et MONSTER tilbud og der er sikkert en som tjener penge på det ved at sælge den til normal pris.
Modellen er nemlig på lager hos distributør, men som sagt til en helt anden pris.
Most Users Ever Online: 32
Currently Online: Cyber-Cb
19 Guest(s)
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Member Stats:
Guest Posters: 97
Members: 670
Moderators: 19
Admins: 3
Forum Stats:
Groups: 9
Forums: 33
Topics: 944
Newest Members: Biitchslapper, Holmeren, blommefar, mortenersej, Theacdapaluch, xxtolxx1
Log In
Register
Home
Add Reply
Add Topic