Forum
A A A
Topic RSS
Jep den er god nok.. står til 59xx + moms, så der har du forklaringen på at alle maskinerne er forsvundet så hurtigt. Der er nogle som har set en god forretning.
Bare sørgeligt at Komplett tillader at en kunde køber dem alle når det er en kampagne de har i deres nyhedsbrev til mange kunder.
Men de tænker vel bare i penge sådan generelt ligesom så mange andre..
Ja jeg synes også det er ret mærkværdigt. Sælgeren siger så at ordren ikke er fuldt bekræftet endnu, så det kan jo være der falder nogle af.
Jeg regner med at afvente til i morgen, ellers annullerer jeg den og må så smide 500 mere oveni et andet sted.
Det er simpelthen for underligt. Sidste kig på edbpriser sagde at bl.a Dustin også har den men et kig NU så er der stort set ingen forhandlere tilbage…
Den er blevet fjernet alle steder, prisen har vist været for langt nede så ASUS har reageret på det. Kan se den stadigvæk står til 5900+ moms hos distributør.
The Geek said:
Den er blevet fjernet alle steder, prisen har vist været for langt nede så ASUS har reageret på det. Kan se den stadigvæk står til 5900+ moms hos distributør.
Hm så hvad, skal jeg nå at bestille den et andet sted inden den fjernes derfra også?
Kan se wupti.com har den til 6k.
Nå jeg kan se at der er andre af samme type model, bare et lidt andet modelnummer. Føniks har en så dem ringer jeg til i morgen.
Husk at hvis der er lidt forskel i modelnummeret, så er der højst sandsynligt også lidt forskel i specifikationerne. Det kan være småting som anden revision af fx bundkort eller harddisk, men også vigtigere ting som HDD plads, mængde ram osv osv. Bare sørg for at tjekke alle specifikationer igennem, så du ikke bliver overrasket ;)
Most Users Ever Online: 32
Currently Online: Cyber-Cb
20 Guest(s)
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Member Stats:
Guest Posters: 97
Members: 670
Moderators: 19
Admins: 3
Forum Stats:
Groups: 9
Forums: 33
Topics: 944
Newest Members: Biitchslapper, Holmeren, blommefar, mortenersej, Theacdapaluch, xxtolxx1
Log In
Register
Home
Add Reply
Add Topic