Forum
A A A
Topic RSS
er endelig kommet efter snart 1½års irretation….. at mine BSOD's stammer fra mit bundkort…..
derfor skal jeg gerne bruge et bundkort. som kan tage min Intel Core2 duo??? aner ikke hvad der hedder efterhånden, jeg har en Q9300 (2.5GHz quadcore)
den skal kunne håndtere 8Gb ddr2 ram. PCI-E x 16 og så skal den gerne have et HAV!!! af USB porte…
( hverfald 6stk)
ved der er nogen der ligge inden med noget af ældre dato da mange af jer sikkert har skiftet til I7, så hvis i har et kort, så smid endelig lige en besked, og hvis i har et kort med en CPU på over 2.5Ghz så sig da endelig også til.
Håber at høre fra jer.
ProMunch
Ved ikke hvor i landet du bor. Men jeg har et overskydende kort liggende. Har kun bundkortet. Ingen drivere, I/O plate eller noget.
Har kørt med en Q9550 og 6 GB ram på kortet.
Det er bundkortet der er i artiklen der jeg har.
http://hwt.dk/LiteratureDetails.aspx?LiteraturePageID=7289
Det skal blive dit for 150,- + pp
det er det kort jeg faktisk har i forvejen.
jeg vil lige lade den stå lidt.
fordi… jeg har kørt ALLE test for at finde fejl på maskinen, og siden jeg dengang købte den, der har jeg udskiftet, GFX, RAM, HD, OS, så det sidste kan vel næsten kun være MOBO, og da alle de test jeg har kørt ikke har givet tegn om at det kunne være det, men at udelukkelses metoden siger det er den, så vil jeg i det mindste lige vente med at smide et kort magen til i hvis nu det er nogen komponenter der ikke kan sammen med MSI.
tak for det, jeg skriver hvis det bliver aktuelt.
ProMunch
sry det lige har taget så lang tid, men nu er min ferie forbi og jeg har lidt mere tid.
jeg ikke kunne finde andre der har et bundkort som ikke var MSI, så jeg vil gerne købe dit.
det eneste jeg så lige kan se er at på MSI's hjemmeside står der at det undestøtter kun ddr3? kan det virkelig passe for et p35?? var det så langt fremme?
http://dk.msi.com/product/mb/P35D3-Platinum.html#?div=Detail
Promunch
Most Users Ever Online: 32
Currently Online:
9 Guest(s)
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Member Stats:
Guest Posters: 97
Members: 670
Moderators: 19
Admins: 3
Forum Stats:
Groups: 9
Forums: 33
Topics: 944
Newest Members: Biitchslapper, Holmeren, blommefar, mortenersej, Theacdapaluch, xxtolxx1
Log In
Register
Home
Add Reply
Add Topic