jeg har rodet lidt med et Gigabyte UD-9 på det sidste, et rigtig lækkert bundkort, ikke noget dårligt at sige om det :)
og dog savner jeg lidt en eller andet form for OC remote som feks MSI X-Power, eller så ROG asus i aktion, der kunne Giga godt lære lidt med deres OC værktøj
bundkortet er lakeret og isoleret efter alle kunstens regler med neopren, vaseline, abesnot osv
Mig, T-Rex, THC og Oliver prøvede i weekenden at se om vi kunne få noget 4 Way Sli Gtx 480 op og køre, men det gik ikke efter planen, vi fik testet lidt men ingen score, men her er et par billeder af setup
Jeg har kørt med 1 og 2 Gtx 480 og scores der er blevet laver i vantage med en Intel 980X:
…and the earth becomes my throne, I adapt to the unknown under wandering stars I've grown, by myself but not alone, I ask no one
20:50 05/08/2010
p0Pe
odense
posts 1343
2
Hvor sindsygt man!
Hvorfor virkede det ikke med 4way sli?
20:55 05/08/2010
Rabjerg
posts 97
3
Post edited 20:56 – 05/08/2010 by Rabjerg
Hold da kæft, du bliver ved med at imponere mig.
Der bliver da brændt et par watt af der, har du tal på hvor meget energi du forbruger på sådan en benchmark?
Og et STORT tillykke med top 10 placeringen.
21:02 05/08/2010
Rosty
Rødovre, Denmark
posts 92
4
Rabjerg takker :)
tror grunden til vi ikke fik det ordentligt op i 4 way, er mig og Riska har give volt mod på ram, ellers er det et af kortene der ikke er flashet den rigtige bios på, men vi ikke færdige med at lege med det endnu
og når det kommer rigtig op og køre, ja så river det nok 400-500 watt pr gfx måske,cirka, men meget ihvertfald
…and the earth becomes my throne, I adapt to the unknown under wandering stars I've grown, by myself but not alone, I ask no one
17:31 08/08/2010
Tox
posts 786
5
Hvor er det galt man. Og psu med der!!!
Hvad er det egentlig for en i bruger?
The DremelMeister
17:38 15/08/2010
Rosty
Rødovre, Denmark
posts 92
6
så der lidt update, vi fik kørt lidt Vantage på 3 stk 480 her i sidste uge, scaleringen hver gang man putter et nyt kort i er rigtig god