Forum
A A A
Topic RSS
Da jeg ville geninstallere Windows 7 på min bærbar via de recovery disk, jeg i tidernes morgen har brændt, da bærbaren startede for første gang.
DVD´en kan sagtens indlæses af bærbaren, men ca. 2 minutter inde i indlæsningen kommer der en fejlmeddelse, som lyder: "denne PC understøttes ikke af systemgenopretningsdiske. Du kan ikke fortsætte med at gendanne dette system med disse diske". Da det eneste knap, jeg kan trykke er "OK", trykker jeg selvfølgelig OK, og bærbaren genstarter.
Jeg tjekkede så om bærbaren havde en genoprettelsespartition liggende på disken, men det havde den ikke. Jeg ved ikke, om det er derfor, at jeg ikke kan bruge recoverydiskene. Jeg synes bare, det er mærkeligt, da min søster ikke har rørt ved sådan nogle indstillinger, som kunne ændre sådan en ting.
Bærbaren er som sagt en Acer Aspire 4810T, og jeg har prøvet at google lidt ude på det store Internet, men jeg kunne ikke noget brugbart
Most Users Ever Online: 32
Currently Online:
11 Guest(s)
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Member Stats:
Guest Posters: 97
Members: 670
Moderators: 19
Admins: 3
Forum Stats:
Groups: 9
Forums: 33
Topics: 944
Newest Members: Biitchslapper, Holmeren, blommefar, mortenersej, Theacdapaluch, xxtolxx1
Log In
Register
Home
Add Reply
Add Topic